banner

I migliori auguri per u 2023!

I migliori auguri per u 2023!

Per regulà a pressione di u travagliu, è ancu per accoglie l'annu novu cinese, Dandelion hà urganizatu in particulare l'attività di team building "Uniting the heart, gathering force and invigorating Youth" u 13rd, ghjennaghju, chì hà da scopu di arricchisce u tempu liberu di u persunale. , rinfurzà ancu a coesione di a squadra, migliurà a capacità di sulidarità è di cuuperazione trà a squadra, è serve megliu i cummercianti è i clienti.

Avemu guardatu à u 2022 è hà guardatu avanti à u 2023 in a riunione.Tutti simu pieni di energia è pronti à fà megliu in 2023!

Pranzendu inseme in un eccellente ristorante, parlemu, ghjucemu.U staffu dà un ghjocu cumpletu à u spiritu di u travagliu in squadra, senza paura di difficultà, cumpiimentu eccezziunale di una attività dopu l'altru.

À a fine di l'evenimentu, tutti tostavanu, è l'allegria è l'eccitazione era sbulicata.

Grazie à i nostri stabilimenti è uffizii di vendita stabiliti in Jiangsu, Cina, induve avemu custruitu un parcu industriale maturu di tarps & cover packing.Appassionati di a nostra attività, spingemu continuamente i limiti di u nostru sapè fà per furnisce suluzioni di prudutti d'alta qualità, innovativi è eco-friendly per una mansa di marche internaziunali.

I Dandelioners sò previsti di offre più prudutti è un serviziu megliu per voi, per piacè cuntattateci!

Bon annu!


Tempu di post: 13-Jan-2023