Dandelion hà urganizatu un'attività di campeghju u weekend passatu. Hè una bella occasione per riunisce i membri di a squadra in un ambiente naturale. Si tratta di passà un periodu designatu, immersu in a natura, luntanu da u trambustu di a vita di travagliu di ogni ghjornu. Tuttu u persunale hà passatu un bellu tempu quellu ghjornu.
Custruzzione di squadra
Attraversu sperienze spartute cum'è l'installazione di tende, a cucina inseme è a gestione di sfide all'aria aperta, l'impiegati sviluppanu una cunniscenza più profonda l'uni di l'altri, custruendu fiducia è rapportu.
Migliuramentu di a cumunicazione
In l'ambiente serenu di a grande natura, e barriere di cumunicazione sò rotte. I membri di a squadra s'impegnanu in conversazioni significative, spartendu storie, idee è aspirazioni in un ambiente informale, ciò chì porta à canali di cumunicazione migliorati in u locu di travagliu.
Sollievu di u stress
Luntanu da a pressione di e scadenze è di l'ubbiettivi, u campeghju offre una pausa assai necessaria per chì l'impiegati si possinu rilassà è ricaricà. A tranquillità di a natura è l'assenza di distrazioni digitali permettenu à l'individui di rilassassi è di ringiovanisce, riducendu i livelli di stress è migliurendu u benessere generale.
Questa attività di squadra di campeghju pruposta da Dandelion hè più cà una semplice uscita recreativa; hè una Un'esperienza trasfurmativa chì rinfurzeghja i ligami, migliora a cumunicazione è prumove una cultura di cullaburazione in e squadre. Avventurendusi in a natura, l'impiegati ùn solu si ricunnettanu cù a natura, ma ancu trà di elli, ponendu e basi per una forza di travagliu più coesa è resiliente.
Data di publicazione: 18 d'aprile di u 2024



