banner

60 Secondi Per Sapete u Test di Resistenza UV Per Poly O Vinyl Tarp

60 Secondi Per Sapete u Test di Resistenza UV Per Poly O Vinyl Tarp

Test UV 1

Parechji prudutti d'usu di ogni ghjornu cum'è una maschera medica, tissuti, cammisa, etc., anu un standard strettu di teste imparziali di l'industria per cuntrullà a qualità à parechji minusculi dettagli.Questi standard assicuranu chì i cunsumatori ponu riceve e merchenzie cun satisfaczione, è i fabricatori anu bisognu di migliurà u so prucessu è a qualità continuamente.U standard di prova serà aghjurnatu puntuale da migliaia di rapporti di prova è feedback di i clienti dopu a vendita.
Riguardu à u tarp PE o Vinyl tarp test, ci sò parechje teste funziunali, cum'è colorfastness, abrasion-resistente, lacrime-resistente, etc.. In questu post, vi presentà u prucessu di prova essenziale UV-resistente.

Chì sò i punti critichi di a prova Polyethylene o Vinyl UV Resistant?

● Livellu Irradiance

A gamma di radiazioni UV hè vasta, da <0.1nm à> 1mm.L'ultra-viulenza di u sole hè trà 300-400nm, una longa lunghezza d'onda UV ligata à menu dannusu per a nostra pelle, ma affetta a degradazione di parechji polimeri di parechji prudutti finiti cum'è polietilene o vinile.
A tela PE pò esse usata per 1-2 anni.Ma in fattu, un ambiente cù troppu fattori di anziane pò riduce significativamente a vita di i tarps.Prima di a prova UV, l'espertu stabiliscerà parechji elementi ambientali supplementari cum'è a pioggia, a temperatura, l'umidità, l'esposizione à a luce di u sole, è altri parametri per simulà u prucessu di anziane in a macchina.U livellu di irradiance serà 0.8-1.0 W/㎡/nm, simile à a luce di u sole.

● Lamb Types & Requests

Lampi ultravioletti fluorescenti ponu applicà à a prova ASTM G154.A causa di i varii tipi di prudutti non-metallici, e specificazioni di luci seranu diverse.U terzu partitu di supervisione marcarà i dettagli di a lampada in u rapportu.
A temperatura interna è a distanza di radiazione di u laboratoriu anu ancu un impattu nantu à a quantità reale di radiazione ricevuta da u campione di tela.Allora u paràmetru di radiazione finali si riferisce à u detector specificu.

● How To Proceed The UV Resistance Test

À u primu, a mostra di tela serà tagliata da 75x150mm o 75x300mm è poi riparà cù un loop d'aluminiu.Mettite a mostra in una camera di prova QUV è stabilisce tutti i parametri.
0, 100, 300, 500, 750, 1000, 1500, 2000 ore ponu esse supportati.A camera di prova QUV hà a funzione di accelerazione di stimulazione cù 4x 6x 8x ... Se u paràmetru hè 8x, avarà solu bisognu di 125 ore reali per stimulà l'esposizione di l'ore naturali 1000.
In quantu à a tela PE o Vinyl, hè abbastanza per i campioni per riceve 300-500 ore stimulate di esposizione.Dopu questu, l'espertu di u laboratoriu principiarà a prova seguente, cum'è a resistenza di u culore, a resistenza di lacrime, a resistenza à l'acqua.In cunfrontu cù u campione originale, u rapportu finali serà redatu.


Tempu di Postu: Feb-23-2022