banner

7 Funzioni basi di lumber Tarp

7 Funzioni basi di lumber Tarp

Un tarp lumber hè un tipu di telone resistente utilizatu per prutege u legnu è altri materiali di custruzzione durante u trasportu.Alcune caratteristiche di una tarp di legnu pò include:

Materiale:I tarps di lumber sò tipicamente fatti di materiale di vinile o polietilene resistente chì hè impermeabile è resistente à lacrime è perforazioni.

Taglia:Lumber tarps venenu in diverse dimensioni, ma sò generalmente più grande di i tarps standard per accoglie a dimensione di carichi di legnu.Puderanu da 16 piedi per 27 piedi à 24 piedi per 27 piedi o più grande.

Flaps:Lumber tarps sò spessu flaps nantu à i lati chì ponu esse plegati per prutege i lati di a carica.Questi flaps ponu ancu esse assicurati à a rimorca cù cordi bungee o cinturini per prevene u flapping durante u trasportu.

7 Funzioni basi di lumber Tarp
7 Funzioni basi di lumber Tarp
7 Funzioni basi di lumber Tarp

D-rings:I tarps di legnu tipicamente anu parechje D-rings longu i bordi chì permettenu un attaccamentu faciule à a rimorca cù cinghie o corde elastiche.

Cuciture rinforzate:I cuciture di lumber tarps sò spessu rinfurzati per prevene strappi o fraying sottu u pesu di a carica.

Prutezzione UV:Certi tarps di legnu ponu include a prutezzione UV per prevene i danni di u sole è u fading.

Ventilazione:Certi tarps di legnu anu flaps di ventilazione o pannelli di rete per permette u flussu di l'aria è impediscenu l'accumulazione di umidità.

In generale, i tarps di legnu sò pensati per furnisce una copertura sicura è protettiva per u legnu è altri materiali di custruzzione durante u trasportu, è sò un strumentu essenziale per l'industria di a custruzione.


Tempu di Postu: Feb-22-2023