banner

Cumu sceglie u culore di tarps?

Cumu sceglie u culore di tarps?

Cumu sceglie u culore di Tarps

Parechji amichi ùn sanu micca chì u culore hè ancu un fattore chjave per esse cunsideratu quandu sceglite i prudutti di tarpaulin.U culore di u tarpaulin affettarà a luce è a temperatura sottu, u più altu hè a luminosità, u più altu a transmittance.Cù una trasmittanza di luce povera, a tarpa di luce più bassa pò bluccà una parte di u pirogenu naturali furnitu da u sole.

Per quessa, Avemu bisognu di sceglie un culore di tarpaulin raghjone secondu u locu di l'applicazione di ogni ghjornu.Per esempiu, u verde bassu è u marrone sò una bona scelta se vulete riduce l'impattu nantu à l'ambienti naturali.

In circustanze nurmali, u culore di tela PE hè cumpostu di dui parti, principarmenti utilizendu u prucessu di rivestimentu di a superficia.Quandu diventenu un materiale maestru di culore per participà à u polietilene, pò fà incolore, senza gustu.Se cumprate u tarpaulin chì hè scoloritu, forsi avete cumprà un falsu o un cattivu.

Cumu sceglie u culore di Tarps1

I pruduttori di telone generalmente sceglienu u poliester cum'è materiale di tela greige in a produzzione di tela impermeabile, è fatta di oliu di cera, cù a funzione d'impermeabile, a prova di muffa, a prova di polvere è cusì.

Stu tipu di tarpaulin hà parechje applicazioni:

1.Puderà esse usatu cum'è una cortina rolling per diverse splutazioni di ripruduzzione, cum'è splutazioni di porchi, splutazioni di vacche, splutazioni di bestiame è altri lochi.
2.Pò esse usatu cum'è u magazzinu apertu per a stazione, molu, portu, aeroportu.
3.Can esse usatu per vitture, treni, navi, tarpaulin cargo.
4.Can ancu custruisce u almacenamentu di granu pruvisoriu è parechji culturi di coperta esterna, è ancu i siti di custruzzione, i siti di custruzzione di l'electricità, i materiali di capannone tempuranee è di magazzinu.
5.Another area di applicazione hè imballaggio machini è machini.

Sè vo avete aduprà una tela impermeabile in queste circustanze, assicuratevi di verificà a so qualità in anticipu è evità danni durante l'usu.

Per mantene l'usu longu di tarpaulin, quì sò qualchi cunsiglii per voi.

Quandu aduprate u tarpaulin, ùn porta micca i scarpi direttamente caminari nantu à ellu, evite micca rompe a forza di tela.

Mantene u più seccu pussibule.Dopu chì e merchenzie sò cuparti, ricordate di appiccà u tarp per seccu, se un pocu bruttu, scrub delicatamente cù l'acqua.

Attenti à ùn aduprà lotione chimica o scrub vigorosamente, chì dannu u film impermeable nantu à a superficia di u tela è riduce u so effettu impermeable.Se u tarpaulin hè muffa, spazzola delicatamente cù una spugna immersa in detergente.


Tempu di Postu: Dec-28-2022